Наприклад, ті самі батарейки Energizer дозволяють іграшковому кроликові невтомно барабанити, а какао Nesquik таке смачне, що від задоволення у зайчика навіть вуха скручуються в спіраль. Реальний чи вигаданий, герой чи милий невдаха — усе залежить від потреб аудиторії і особливостей бренду. Типи символів заслуговують окремого матеріалу, адже їх ділять за кількома методиками, навіть за Юнгом.
- Психологи допомогли розробити їхні дружні риси та комічні ситуації, які викликають прихильність у глядачів.
- Тому лелека Зак активно здійснює спілкування з аудиторією у Facebook, Instagram, ЗМІ та на інших популярних майданчиках.
- За рахунок того, що маскоти спілкуються з клієнтами від першої особи, вони відмінно резонують, надихають брати участь в розмові і ділитися контентом.
- Але є варіант, який дозволить вам сильно відрізнятися від аналогічних пропозицій конкурентів і дуже ефективно комунікувати зі своєю аудиторією.
Так само як у спорті, в email-маркетингу одним із головних завдань персонажа бренду є комунікація з аудиторією. Він допомагає оживити компанію в очах її клієнтів, роблячи її більш людяною та привабливою. Він робить ідею та концепцію бренду більш зрозумілими для людей.
Інтернет – одне з найкращих місць масового скупчення потенційних споживачів товарів і послуг, і, щоб привернути їх увагу до певного бренду, товару чи послуги, гарні всі засоби. Але є варіант, який дозволить вам сильно відрізнятися від аналогічних пропозицій конкурентів і дуже ефективно комунікувати зі своєю аудиторією. Його також потрібно розвивати та просувати, він еволюціонує разом з компанією. Тому у 2021, коли бренди не мають мільйонних бюджетів на просування, як це було ще 15 років тому, розробку персонажа часто навіть не розглядають. Раніше маскоти могли бути повноцінною заміною логотипів брендів.
Как Определить, Что Бренду Нужен Маскот
Багато компаній зі світовими іменами мають персонажів бренду, так званих маскотів. Для серйозних компаній, які хочуть підкреслити свій професійний підхід, маскоти недоречні. Це, зокрема, юридичні фірми, фінансові установи, консалтингові організації. Вони потребують зміцнення статусу через солідність та надійність. Основна мета маскота — підвищення впізнаваності бренду та формування емоційного зв’язку зі споживачами чи фанатами через позитивні асоціації. Маскоти спортивних команд є невід’ємною частиною культури вболівальників.
Різновиди Й Типи Бренд-персонажів
Вдало створений маскот допоможе вам наростити аудиторію в тій чи іншій соцмережі. Його повідомлення збиратимуть більше українські маскоти лайків і швидше расшарівать в порівнянні зі звичайними постами. Проаналізуйте свою аудиторію, спробуйте виділити ключові фактори, через які купують ваш товар/користуються вашими послугами. Наприклад, якщо це впевненість у надійності, то можна додати маскотові такі риси характеру, як поважність, респектабельність, серйозність та ін.
Саме ці риси відображає наш лелека Зак — маскот, який уособлює в собі ідею та традицію доставки”, — розповідає Євген Нетреба, комерційний директор Zakaz.ua. У деяких випадках реальні живі люди чи тварини врешті-решт стають Маскота специфічних брендів. Наприклад, синоптик Наталка Діденко і її кіт Апельмон в Україні стали Маскота для телеканалу, на якому транслюється їх «спільний» прогноз погоди. А кіт Филимон з Виборзького замку в Росії відмінно піарить цей музей.
Для Просування Продукції Та Послуг
А за потреби олушу можна перенести і в інші канали комунікації. Створення успішного маскота — це складний процес, який вимагає співпраці між психологами, маркетологами та дизайнерами. Основна мета цього процесу полягає в тому, щоб розробити персонажа, який би викликав емоційний зв’язок з аудиторією, допомагав бренду стати впізнаваним і залишався в пам’яті надовго.
Що буде, якщо ви запропонуєте їм намальованого персонажа замість реальної моделі? Соціальна відповідальність — важлива частина роботи компаній, яка допомагає побудувати довірливі стосунки з аудиторією та сформувати великий пул прихильників. Так, якщо зробити кожну подію унікальною та впізнаваною.
Розглянемо детальніше вплив маскотів у різних сферах популярної культури. Просування бренду в мережі з використанням маскотів зараз виходить за межі емейл-розсилок, їх додають у різні канали комунікації. Талісмани активно здійснюють спілкування з аудиторією у Fb, Instagram, VK та на інших популярних майданчиках. Вони оживлюють web push, роблячи їх такими, що запам’ятовуються і чіпляють погляд. Розвиваючи персонаж, забезпечте його присутність в усіх каналах комунікації з клієнтами.
Duracell, Cheetos, KFC, «Капітан Морган», «Живчик», «Фанні», «Розетка» — що об’єднує ці несхожі між собою бренди? Всі вони використовують маскоти — персонажі, які втілюють або підкреслюють цінності цих компаній. Розглянемо, навіщо сучасному бізнесу потрібні талісмани, як їх створюють і де застосовують. Отож створення маскота — це багатоступеневий процес, що вимагає співпраці між психологами, маркетологами та дизайнерами. Відеоігри часто використовують маскотів як центральних персонажів, які є впізнаваними символами ігор та компаній-розробників. Відомий приклад — це Маріо, головний персонаж франшизи від компанії Nintendo, який став культовим символом не лише самої компанії, але й усієї ігрової індустрії.
В Zakaz.ua ідея про створення маскота зародилася на початку 2020 році, після того як компанія зробила редизайн брендбуку. Відомо, що фундаментом для подальшої ефективної та креативної комунікації з цільовою аудиторією є вдала айдентика. Тому вже за півроку після редизайну було прийнято остаточне рішення створити яскравого рекламного персонажа та бренд-спікера компанії Zakaz.ua. Створення персонажа бренду потребує і фантазії, і аналітичної роботи, і вивчення психології цільової аудиторії. Якщо ви вирішили створити талісман компанії, то придумайте кілька варіантів його вигляду.
Маскоти створюють унікальний образ, який легко запам’ятовується, сприяють емоційній прив’язаності до бренду та часто використовуються в рекламних кампаніях для залучення аудиторії. Маскот — це персонаж або символ, що використовується брендами, спортивними командами або подіями для представлення їхньої ідентичності та створення емоційного зв’язку з аудиторією. Маскоти шкіл і університетів відіграють важливу роль у створенні почуття єдності та гордості за свій навчальний заклад. Вони представляють традиції і дух навчальної установи, стимулюючи студентів активно брати участь у шкільних заходах та спортивних змаганнях. Використовуйте цей ресурс як одне з декількох джерел інформації під час своїх досліджень та прийняття рішень. Людина сама несе відповідальність за свої рішення та дії.